Gomorron!

Känner mig på bra humör idag, hade en lika underbar morgon som igår. Barnen är hemma idag oxå. Båda var hängiga igår och hade lite feber och dom sov som stockar imorse så jag ville inte väcka dom för att ta tempen.

Middagen igår var supergod, åt grillad laxfilé och färsk potatis och drack en cider till de =)

Amanda var vaken jättelänge igår, hon klättrade upp i Noras säng, satt och ritade, läste böcker. Till slut fick hon sitta i soffan med oss, tror vi la hon i hennes säng runt 21-21.30.
Mats väckte mig inatt när vi skulle lägga oss (sov på soffan som vanligt), han sa att han hade en överraskning i köket!?
Han hade rensat och gjort jättefint i "skrotskåpet". Blev skitglad! Som jag gruvat mig för det, har(hade) jättemycket skit därinne! Men nu kan man t.o.m se vad som finns där.

Vet inte vad vi ska göra idag, vill ha semester nu så vi kan göra en massa kul på dagarna. Åka på utflykter, bada, sola och ha de bra!

Vad ska ni göra idag?


Kommentarer
malin

Ja, jag vet inte när jag kommer upp :) Nångång, när har du semester? kan ju kanske ta och komma upp nåt då:)

2008-06-17 @ 12:21:20
URL: http://lundbergm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0