Hungrig och uttråkad

Börjar bli lite hungrig nu och jag har bara 1 macka kvar, trodde jag skulle sluta vid lunchen för att åka hem och hjälpa Mats med barnen så jag åt upp dom andra 2 imorse. Men nu är han piggare så jag behövde inte sluta tidigare. Så nu sitter jag här och funderar på hur jag ska hålla hungern borta resten av dagen. Det är ingen stor macka jag har heller utan hörnet av en limpa! Typiskt..

Hade sett fram emot att jobba en halvdag men men, snart helg igen.

Måste spara på batteriet i mp3:n också så jag kan lyssna på rix morron zoo imorrn. Så det är lite långtråkigt att bara sitta här när det är alldeles tyst (förutom när det ringer).


Kommentarer
Sanna Grynfeldt

Hej, Vad söt din blogg är! , Förresten om du vill läsa en novell eller Vinna två Parfymer från Yves Rocher, kika in hos mig. :)

2008-06-17 @ 12:49:59
URL: http://topnoveller.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0