Måndag

Sista veckan jag jobbar nu innan semestern, lite tråkigt eftersom resten av famijen är hemma och det ska tydligen vara kanonväder hela veckan =(
Sov lite längre än vanligt imorse, klev upp 06.18. Brukar annars kliva upp en timme tidigare. Men jag hann med mig ändå, beror kanske på att jag inte kunde duscha! =( Fanns bara iskallt vatten, tvättade håret iaf men det var inte alls nå skönt. Trodde huvet skulle bli en isklump!
Tog en promenad till jobbet, jätteskönt!

Allt är bra med Nora iaf, märks inte på henne att hon brutit nyckelbenet förutom att hon bara kan använda ena armen. Hon är pigg och glad och leker för fullt!


Kommentarer
H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. af Uppsala

nu är granskningen av bloggarna färdig och kanske din blogg är granskad denna gång

2008-06-30 @ 09:16:11
URL: http://veckomagasinet.se
Johanna

Härlig helg lät det som. =) Och vad skönt att jobba sista veckan innan semester nu!! Blir nog fint väder sen oxå ska du se. ;-) Skönt att Nora inte verkar ha så ont i nyckelbenet, stackarn!

2008-06-30 @ 11:49:17
URL: http://johannajois.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0