Studenten!

Idag tar Malin studenten, tänk att min söta lillasyster har blivit så stor! Ska självklart dit så jag går hem 12 idag. Skönt, men jag är redan stressad =/

Var vaken till 22.30 igår, kollade på tv och kunde inte somna. Mats kom hem vid 3, han hade varit hos Per och spelat tv-spel. Nora vaknade för hon var kissnödig och sen låg dom och pratade en evighet kändes det som.
Amanda ropade 05.15 så det var bara att kliva upp, hon satt uppe i Noras säng. Hon hade bajsat också, trevligt att vakna upp till det =)
Nu ska jag läsa allas bloggar och sen öppna upp växeln!

Ha en bra dag allihopa!


Kommentarer
Johanna

Alltid härligt att vakna upp till doften av en ljuvlig bajsblöja! ;-) Hoppas ni får en härlig dag med studentfirande!

2008-06-12 @ 11:39:09
URL: http://johannajois.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0