Tjo!

Igår var jag och tränade med Hannah, det var jätteskönt!
Tränade ju inte på hela förra veckan eftersom jag hade så ont i halsen.

Efter det for vi till hennes nya lägenhet så jag fick spana in den =) Blir nog skitbra när allt är klart!
Såg även "biffen" efter vägen =P

Nu är golven klara också, blev skitbra!
Ska lägga in lite före och efter bilder när jag orkar, det blev så mycket hemtrevligare =D

Idag har jag bara jobbat som vanligt, Marie kommer hit och hälsar på en sväng sen...Var jättelängesen jag träffade henne sist så det ska bli kul!
Hon åker iväg imorrn igen så då får jag inte träffa henne på 1 vecka! Det är ett himla rännande på henne.


Har sett bilder från nya lokalerna vi ska flytta in i snart, såg jättebra ut och nu längtar jag tills vi ska flytta även om det säkert blir jobbigt med pendlingen men det gör inget. Trivs så himla bra !

Nu ska jag surfa vidare... Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Hannah

hahahahaha :D du kom ihåg "biffen"! ;) haha

2008-11-05 @ 22:16:37
URL: http://hannahjustme.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0