Måndag igen..

Gud va tiden går fort, snart är det jul, barnen blir vuxna och jag blir en tant..
Nä, inte riktigt så illa är det men tiden bara rusar iväg!

Hade skitkul i helgen, har inte skrattat så mycket sen jag vet inte när.. Jag hade så ont i halsen när vi gick hem så jag trodde jag skulle dö så fort jag skrattade.

Hoppas på en sån kväll snart igen..
Har varit jättehes hela dagen idag men det börjar iaf bli lite bättre. Nu hör man vad jag säger iaf.

Mats tar en snabbdusch nu, sen ska vi lägga oss i sängen och titta på en film och äta lite glass!!

Hoppas ni får en trevlig kväll!


Kommentarer
zandra

Yes, i will. Detsamma, tack för dansen :P

2008-10-27 @ 22:03:49
URL: http://zandrabyberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0