Det blir tyvärr inga bilder!

Scotts spelade inte i Birsta idag, det var inställt pga sjukdom. Tyckte så himla synd om Nora för hon hade sett fram emot det så himla mycket. Men hon blev inte så besviken ändå som tur va!
Hade vi varit smarta så hade vi gått in på hemsidan och kikat men hur ofta brukar spelningarna vara inställda?!

Vi har haft det trevligt och gått omkring med Marie och kikat på en massa kläder. Jag vet vad jag ska önska mig när jag fyller år, en massa presentkort!! =)
Vi åt middag på donken och sen köpte vi oss varsin glass innan vi for hem.

Köpte en jättefin vårjacka till Amanda, det är bra med checkar ibland så blir det gratis =P
Sen köpte vi några smågrejjer på IKEA.


Ska städa undan lite här nu så vi kan sova gott inatt utan ångest!



Kommentarer
Marie

Tack för idag vännen =)

2009-04-19 @ 20:53:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0