Svettig dag på jobbet!

Vi har haft 25,5 grader inne på jobbet.. jag som alltid är frusen gick i kortärmat.
Har druckit över 1 liter vatten och det händer inte ofta heller!
Men det har varit en bra dag produktionsmässigt känner jag så jag kan inte annat än att vara nöjd =)
Imorrn får jag reda på min nya lön också, ska bli kul och se vad chefen har hittat på.. haha!

Ska snart iväg på mötet inför 6-års starten till hösten, är lite smått nervös för jag har ingen aning om vart man ska parkera *panik* Sånt är bland det värsta jag vet, tur att älsklingen ska men också.

Skriver mer sen när jag kommer hem.. Bye!



Kommentarer
Sara

Hejsan Jannice!

Brukar skutta in och läsa din blogg lite till som tätt. Vad jobbar du med nu mera? Har inte riktigt fattat det.



Ha De Bra!

// Sara!

2009-04-27 @ 21:34:44
URL: http://metrobloggen.se/MammaFurby
malin

Tänk att parkeringar är alltid de enda du tänker på ! haha

2009-04-27 @ 23:33:40
URL: http://lundbergm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0