Fredag kväll

Har haft en hyffsat bra dag på jobbet idag, for hem vid 15 så jag hämtade barna på dagis idag.
Var skitlängesen jag gjorde det sist, dom blev jätteglada när dom såg mig men Amanda ville inte riktigt samarbeta..

Efter dagishämtningen for vi ner på stan och mötte Mats, köpte dop present till imorrn när Adam ska döpas och en present till Elin. Barna ska nämligen på kalas på söndag =)

Åt tacos till middag, jättegott och jag är fortfarande mätt och uppsvälld som en ballong (som vanligt).
Kvällen spenderades i soffan med familjen, tittade på tv och åt lite gotta!
Amanda somnade ganska snabbt på soffan och Nora gick och la sig vid 21.

Just nu sitter jag och väntar på att Let´s dance ska börja igen och efter det somnar jag nog!

Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0