GRAVID!!

Det var någon på jobbet som hade frågat mamma om jag var gravid!!!
Tänk om det vore så väl ändå..
Jag måste nog lägga om kosten eller sluta äta på jobbet eftersom jag sväller upp som en ballong.
Förstår om folk undrar om jag är gravid för magen är verkligen som en bäbiskula!

Dom som växt upp med mig och gått med mig i skolan vet att jag har en sån mage som sväller upp så fort jag stoppar nåt i mun!

Vore kul att veta vem som undrade.. =)



Storken kommer nog till oss igen, men inte just nu!



Kommentarer
Hannah

härligt med updates :)



haha, ja jag har faktiskt funderat på det.. gå ut efter sex timmar och flytta på bilen bara :P ganska smart!

2009-02-19 @ 19:32:21
URL: http://hannahjustme.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0