Hemma igen...

trött och slut.
Dopet var fint och fikat var gott, precis som det ska vara =)

När vi kom hem så gick vi in och tog på oss lite mer kläder och sen fick barna åka lite skidor här ute på gården!
Det gick MYCKET bättre än vad jag trodde att det skulle göra.
Får se om Mats lägger in lite kort på datorn sen!

Vi ska snart äta middag, tror det blir donken idag. Har ingen lust att stå och laga mat och jag är inte särskilt hungrig heller.
Vid 19 tiden ska vi bort till Per och Marie, tror nog att vi ska titta på melodifestivalen ikväll.
Mats vill säkert titta på sin lilla "älskling" också =P

Nu ska jag höra med familjen om vi ska åka eller om det blir någon annan mat idag.

Ha en trevlig kväll och festa för mig med =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0