Jag är så fruktansvärt bra!

Känner att det är min dag idag, jag vann överlägset på monopol förut idag! Tror Mats och Ida vart sur på riktigt.. Dom hjälpte varann hela tiden men jag vann ändå!

Och ikväll kommer jag vara drottningen av sing star!! =D Har lärt mig och slappnat av lite nu så jag slipper vara så skakis =P

Ska gå med barna till farmor om ett tag och sen kommer Ida hit med lite mat, TACOS!
Tänkte piffa till mig lite inför kvällen också, då kommer jag även att se ut som en drottning =P

Nu ska jag måla naglarna lite tror jag, var jättelängesen jag gjorde de.. Aja.. ha en bra kväll allihopa!


Kommentarer
Marie

Gissa vem som snokat runt i Birsta idag ;P

2009-01-17 @ 22:48:05
URL: http://marielindberg.blogg.se/
Anonym

Skulle tro att du tycker det =P

2009-01-18 @ 20:50:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0