Kommentarer

Blir så glad varje gång jag ser att nån har lämnat ett litet spår, jag blir som ett litet barn =)

Dagen på jobbet har varit bra, har fått undan lite ärenden som jag hade reserverat. Alltid lika skönt!
Kul att träffa alla kollegor igen också, det är inte bra att gå hemma för länge =P
Nu hoppas jag bara på att jag får vara kvar också för jag trivs så otroligt bra!

Barnen har nyss gått och lagt sig och Mats sitter och tittar på hockey, han är så nervös stackarn.
Jag har en massa bloggläsande att se fram emot innan jag ska kika lite på tv:n.

Vad gör ni ikväll?


Kommentarer
Hannah

jag är nyfiken på hur slingningen blev som? :P hehe

2009-01-26 @ 21:15:33
URL: http://hannahjustme.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0