Lördag

Hela dagen igår gick dundersnabbt, hade en jättebra dag på jobbet och kände mig så duktig!
Åt kyckling till middag med en massa sallad, skitgott, Mats är jätteduktig på att laga mat =)

Satt framför tv:n hela kvällen och tittade på Let´s dance men tyvärr hann jag somna innan man fick veta vem som åkte ut.
Vaknade imorse nån gång vid 4 när Mats kom och la sig. Tyckte jag hörde nån som va på toa, och mycket riktigt så var Ida här.. haha.. jag som saknade henne igår när hon åkte hem.
Hon hade varit på stan och hade ingenstans att sova så hon kom hit.. Undra om hon är bakis idag?? =P

Vet inte riktigt vad vi ska göra idag, skulle vilja åka och hjälpa mamma med flytten men jag måste se hur det är med Mats rygg först.
Stackars Kjell har fått ryggskott, snacka om dålig tajming!

Ikväll ska vi till Sandra och Helena och sjunga lite sing star =) Det gick ju så bra för mig sist så jag hoppas det går lika bra ikväll.

Vad har ni för planer för dagen?



Kommentarer
Sandra

In your dreams! Ikväll ska jag sopa banan med er allihop! =))

2009-01-17 @ 09:20:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0