Så typiskt..

Anna skrev förut och sa att hon hade blivit dunderförkyld och att hon inte kan komma idag.
Så himla typiskt, imorrn åker hon ner till Malmö igen.
Men vi får träffas nästa gång hon kommer hem istället och det blir kanske till påsk. Om inte annat så har jag planer på att åka ner till henne i sommar och hälsa på!

Vi fick lägga om planerna för dagen och vi ska istället åka ner till Birsta och köpa en ny dammsugare.
Barnen ska vara hos Sandra under tiden, hon ville så gärna träffa dom och vi få lite egen tid =)
Våran dammsugare som vi har nu ger ifrån sig stötar när man ska dammsuga och jag vägrar slå på den igen.
Lika bra att köpa en ny eftersom den vi har är jättegammal.. tror jag =) Fick den begagnad av mamma när vi flyttade ihop för 6 år sedan.

Även TV:n håller på att lägga av, varför ska allt gå sönder samtidigt??
Dvd:n har vi redan bytt ut, fick köpa Per och Marie´s "gamla" så nu kan vi titta på film igen!

Aja, nu ska jag inte svamla nå mer.. barna ska få lite lunch hade jag tänkt så dom inte går med hungriga magar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0