Godmorgon!

Barnen sov hyffsat länge idag, Amanda vaknade första gången vid halv 7 (ny tid) men somnade om en liten stund så jag kunde sova vidare. Har ganska nyss klivit upp, Nora har sovit rekordlänge! =)

Jag tror att vi var dom enda på hela området som släckte ner igår, vi satt i soffan och pillade på mobilerna första halvtimmen. Sen gick tiden sakta, blev tröttare och tröttare men jag höll mig vaken så jag kunde titta på Jag vet vad du gjorde förra lördagen.
Tycker det är jätteroligt, skrattade en hel del för mig själv  =)

Vet inte vad vi ska göra idag riktigt, skulle behöva dammsuga lite men jag tycker inte om våran dammsugare så det är inte så lockande.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0