Lördag del 2 - FEST!

Behövs inga ord, bilderna säger allt!
Enjoy!


Henke och Mats, sura killar som förlorade x2 mot oss tjejer =P


Jag och Marie, fortfarande ganska nyktra


Per, Marie och Idas kompisar


Jag och Hannah


Älskling och jag


Nykter Ida?


Per och Marie myser


Jag och Hannah frös om fötterna så vi fick låna strumpor av Henke, lite stora kanske?


Jag ser ut som en dvärg


Hannah äger


Hannah och Henke


Vi dansade som dårar hela natten!


Jag och Ida


Älsklingen trodde han va cool =P


Jag och Hannah slutet av kvällen


Gott varé!

Tack för en helt underbar kväll allihopa! Det måste vi göra om snart, gärna hela sommaren =)


Kommentarer
Mats

Jag va och är cool:P puss

2009-05-26 @ 14:55:37
Marie

Lätt att vi ska!!!

Ska bara försöka övertyga Pelle om att det kommer bli kul på öland. Hilfe!

Ska ni verkligen åka till Sundsvall på lördag? Lyssnade på takida i bilen och blev så förbaskat festsugen juh!

Hur hade ni det på partyt?

2009-05-28 @ 22:28:12
URL: http://sagolikahem.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0