Ojojoj..

Besöksrekord i förrgår och lika många igår.. kul! =)
Vore kul att veta vilka dom nya besökarna är!

Det funkar jättebra med den nya kissen, än så länge iaf! Hon och Pontus har lekt som galningar och han följer efter henne vart hon än går. Sötisar!

Mats är vaken han med.. det händer inte allt för ofta men jag tycker det är jättetrevligt med sällskap på morgonen!
Men han önskar nog att han kunde sova en stund till.

Nu ska barnen och jag borsta tänderna.. vi har gott om tid på oss för ovanlighetens skull!
Skönt med fredag men det är en dag imorrn också med jobb så riktig helg har jag inte än.

Nu ska Mats sitta och kika här.. Skriver mer när jag kommer hem!

Ha en bra dag =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0