Sista dagen som 24-åring

Nu ska jag lägga mig i sängen och måla naglarna och kika lite på big brother innan jag somnar.
Älsklingen har redan lagt sig, han har fortfarande väldigt ont i magen stackarn.
Hoppas han slipper åka in under natten. Om inget händer så får jag iallafall 5 timmars sömn ungefär!
Har bakat klart kakan men tårtorna får vänta tills imorgon.

Tänkte kliva upp lite tidigare imorrn så jag hinner duscha och kanske göra mig lite fin eftersom det är DEN STORA DAGEN! Nora vill att jag skulle väcka henne och Amanda och sedan ska jag jag lägga mig i sängen igen så dom kan sjunga. Gullungar =)

Imorrn när jag vaknar är jag 25 år!! GRATTIS TILL MIG =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0