Härmapa

Skriver väl som alla andra, att den första snön har kommit.. inge trevligt alls, speciellt inte när man inte har några vinterskor!
När jag kom hem idag var mina tår alldeles vita, iskalla och jag hade ingen känsel alls =/

Kanske blir trevligare när det inte är en massa slask och jag har inhandlat skor och kläder som passar den här årstiden.

Händer inte så jättemycket i mitt liv just nu, försöker få dagarna att gå ihop när barnen är här.
Blir väldigt sena middagar och sen är det dags för barnen att sova =(

Tur att jag får en helg till med dom innan dom ska till Mats igen så vi kan mysa riktigt mycket!


Ska hänga lite tvätt nu och sen tänkte jag ta en lång varm dusch. Har bäddat rent i sängen idag så då vill jag vara ren när jag lägger mig =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0