Har varit duktig!

Har haft en bra dag på jobbet idag, for iväg på IKEA på lunchen för att köpa en bokhylla men den skulle inte få plats i bilen med tanke på att baksätet var fullt med människor =) Får se när jag kan köpa den, skulle vara så skönt att få lite ordning bland alla kort och göra iordning i klädkammaren.

Har lagat mat, diskat ett berg med disk och vattnat blommorna.. Tänk att jag kom ihåg att göra det utan att bli påmind =P

Ska snart lägga barna och ikväll ska jag kolla på Idol och Andra avenyn!


Kommentarer
Anonym

vad tycker du, har inte andra avenyn blivit lite sämre?

2009-09-15 @ 21:31:57
Mats

Ta den som jag har här då så kan du köpa en ny av mig sen när jag flyttar för jag vill ha en vit =)

2009-09-16 @ 02:33:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0