Efterlysning!

Har haft en jättebra dag idag. Har känt mig allmänt glad och lycklig.
I Sundsvall har det varit ganska mulet hela dagen och ganska kallt men så fort jag kom hem till stan så tittade solen fram. Hur underbart är inte det? :)

Barna sitter och tittar på bolli som vanligt och jag sitter här.
Dom ska snart gå och sova och då ska jag lägga mig ner i soffan och njuta av lugnet och titta på tv!

Har en liten efterlysning!
Jag ska börja spela lite fotboll snart och skulle behöva benskydd och skor i strl 37.
Om du har något som ligger och skräpar så hör av dig!


Kommentarer
Cicci

Sv:



Ja man förstår inte hur nån så liten kan bli så arg och vansinnig med allt som hör till. Och jag känner så väl igen det där med skrik tills dom ramlar ihop, har varit mycket av det nu :p Och ja jag ska verkligen njuta av lugnet och samla alla krafter som finns nu! :D

Ha det bra!

2010-04-14 @ 19:47:29
URL: http://cissan.webblogg.se/
Annelie

hej! det finns fotbollsskor och skydd för 99:-/st på coop.. annars kan du ju alltid kolla på erikshjälpen :)

2010-04-17 @ 17:46:08
URL: http://anlis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0