Ge mig sommar!

Jag vill ha sommar nu!
Sol, bad, sena härliga kvällar, ledighet, små resor med barna och bara kunna njuta av värmen.




Det är bara en massa skitväder ute, barna har ingenstans att leka här ute vilket gör att dom går varann på nerverna och bara bråkar. Nora får inte vara ifred med sina kompisar och Amanda är lite för liten att släppa av hos någon egen kompis. 
Jag vill ha ett hus med en egen trädgård, inte bo granne med en stor väg där det kör massor av bilar.
Vill gärna ha några trevliga grannar också och det gör inget om dom har barn i samma åldrar som mina.
Vill även ha en egen tvättstuga där jag kan hänga tvätten så jag slipper ha den inne i vardagsrummet.

Känner mig lite instängd och rastlös just nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0