Håll i gång!

Har varit i farten nästan hela dagen känns det som.
Har varit hos Marie och kollat efter nå grejer i förrådet, Nora var hos Evelinn under tiden så det var ganska lugnt =)

Jag och Amanda har varit nere i mitt ena förråd och hämtat upp en massa kartonger med kläder som vi har kollat igenom, hon kunde ha en hel del som tur va så det är mest Nora som behöver kläder inför sommaren.
Amanda har väldigt korta ben har jag konstaterat, iallafall i jämförelse med Nora hur hon såg ut i samma ålder.
Alla tröjor passade i storleken 110 men byxorna i samma storlek var lika långa som henne själv nästan =)

Har möblerat om och sortert i klädkammaren för att få bättre plats.
Nu ska alla kartonger ner i förrådet igen och jag håller på att tvätta för fullt.
Är alldeles svettig så jag sitter och tar igen mig en stund.

På tisdag ska jag köra iväg en massa sopor också som jag inte kan slänga här nere i soptunnan.
Ja, jag tar det verkligen lugnt på min semester.. :S

Luktar skunk i trapphuset, det vädras för fullt men det stinker ändå.
Går inte att beskriva lukten men lite gammalt urin blandat med nåt äckligt skurmedel.
Tanken ha slagit mig att det kanske är någon av gamlingarna längst ner som har dött??
Men det borde man väl kanske hört nåt om isåfall..

Jaja, ska fortsätta med plockandet nu och sen funderar jag på om jag ska ta en liten promenad!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0