Söndag!

Den här helgen har gått alldeles för fort.

Igår jobbade jag nästan hela dagen och barnen var hos mamma under tiden, sen for jag och hälsade på mormor.

Malin var också med. Vi blev bjudna på middag och fika! =)

Kom hem strax efter åtta och det var poliser överallt, det stog 3 st bilar en liten bit nedanför mitt hus och dom var kvar jättelänge! Det stog 3 bilar i början på säbråvägen också. Vet inte om dom letade efter nån eller om det bara var en vanlig kontroll.

 

Idag händer det inte så mycket, ska tvätta och plocka undan lite.

Blir tyvärr ingen utedag i det fina vädret, Nora kräks och Amanda har bajsat grönt! Mamma, vad gav du mina barn igår????



Kommentarer
Ulrika

Hej NO FEAR MC hade fest därav alla poliskontroller :) He he jag bor på säbråvägen precis där .... helt sjukt att det var så mycket poliser!

2010-04-18 @ 12:50:54
URL: http://ubbis.blogspot.com
Mamma

Inget speciellt =)

2010-04-20 @ 22:01:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0