String!

Hallå hallå!

Vaknade med ett leende på läpparna idag =)
Barna satt på golvet och tittade på tv. Jag låg och halvsov men sen hör jag att Amanda säger något om att "så här brukar mamma också ha". Blev så nyfiken vad dom pratade om så jag kisade lite med ögonen och ser att Amanda har dragit in sina boxertrosor i stjärten som en string. Och sen säger Nora: -Ja, det brukar hon faktiskt!
Hahaha, härliga ungar!

Just nu känner jag mig lite stressad, helt utan anledning egentligen.
Men det ser ut som en svinstia här hemma och jag kanske får besök snart.
Har dammsugit det värsta och ska snart torka av lite och sen dammsuga igen!
Fattar inte vart allt damm kommer ifrån??
Katterna bidrar ju med sitt, men resten då? Kryper i kroppen på mig och jag blir på så dåligt humör när det är dammigt. Men det spelar ju ingen roll hur mycket jag städar så kommer det tillbaka direkt!

Är lite trött idag, somnade ganska sent och Polly skrek som en idiot precis när jag skulle lägga mig.
Just nu är hon ganska lugn men hon sätter väl igång snart igen.

Nä, det kanske är dags att sätta lite fart!? =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0