Tisdag!

Var som en zombie imorse när jag vaknade, det värkte i ögonen när jag skulle öppna dom.
Men jag var ju så illa tvungen..
Sov i bilen nästan hela vägen till jobbet.
Blev lite piggare under dagen iallafall som tur var! Hans bjöd oss tjejer på mjukglass nere på stan. Årets första =)
Åt ingen alls förra året så den satt fint. Hade glömt bort hur gott det var!
Såg även en av mina idoler på stan, lite snopet ;) Blev nästan lite generad..

Jag hoppade av på dagis när vi kom till stan och hämtade Amanda sen gick vi till skolan och hämtade Nora.
Tog en skön promenad hem! =)
Det var så skönt väder idag, blåste litegrann men det gjorde inte så mycket.
Vi fick lite panik när vi hade en bit kvar hem, Amanda var jättekissnödig. Men hon höll sig och hann på toaletten!

Nu sitter dom lugnt i soffan och tittar på bolli sen blir det sängen för deras del.
Och jag ska fortsätta snuska mig ikväll, har köpt en cola och lite choklad =)

Hoppas ni får en trevlig kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0