Tvärtom

Gomorron!

Den här morgonen har gått helt emot mina rutiner.

Det brukar se ut så här:
-Ta på mig morgonrocken
-Äta frukost
-Sitta och läsa tidningen på toaletten
-Duscha

Så här har det sett ut idag:
-Duschade barna
-Läste tidningen på toaletten
-Smörjde in barna och klippte deras naglar
-Jag duschade
-Bokade tvättstugan
-Gick på affärn
-Åt frukost


Vi hade inga flingor hemma och barnen ville inte äta gröt, därför blev det så här.
Affären öppnade 9 så vi hann med lite annat innan.
Och vet ni!
Jag fick inte panik, jag blev inte stressad och jag överlevde! =)
Hahaha.. jag brukar ju hålla fast vid mina rutiner stenhårt.
Det är underbart att vara ledig, synd bara att ledigheten snart är slut.
Längtar till sommaren när jag ska vara riktigt långledig, 7 hela veckor!!


Idag ska jag tvätta lite, dammsuga, bära ner lite kartonger i förrådet. Trodde dom skulle ta sig ner av sig själv men tydligen inte så då får jag väl bära ner dom.
Nora ska vara med Evelinn och Amanda får hjälpa mig lite här hemma! =)

Vad ska ni göra idag?


Kommentarer
Veralena

Har avverkat 2 möten på jobbet redan och sen har vi ett monstermöte mellan 13-17. Sen får man äntligen gå hem för att piffa sig lite. Vi har afterwork med jobbet ikväll nämligen:) Så där har du min dag :)



Låter underbart med 7 veckors semester i sommar!

2010-04-09 @ 11:02:23
URL: http://vdeak.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0