En dag i Söråker

Jag och barna har varit hos pappa och farmor i stort sett hela dagen, hur mysigt som helst! :)

Pappa bjöd på god middag och tårta så jag är fortfarande proppmätt.

Det var kul att träffa (nästan) alla syskon också.

 

Är trött och har ont i huvudet så jag orkar inte skriva så mycket mer nu..

Här kommer lite bilder

 

 

Min och Mats första katt som fick flytta till pappa, Missan <3

 

Amanda gräver

 

Nora lika söt som alltid

 

Kevin (lillebror) och Nora

 

Dags för middag

 

Kevin och Amanda leker

 

Älskade pappa <3

 

Nora, jag, farmor och Amanda <3

 

 

Här kommer en bild från igår när Amanda skulle på kalas!

Hur fin får man bli egentligen?! <3

 

 

Nu ligger barna i sängen och ska försöka sova, imorrn blir det till att kliva upp tidigt!

Nora har skolstart och dagis väntar för Amanda :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0