Jag håller på att bryta ihop

Den här väntan och ovissheten tär på mig.

Det ringde en kille imorse som var intresserad av lägenheten och han kan tänka sig att flytta in snarast.

Han skulle bara kolla med hyresvärden om det gick bra att han eventuellt kunde förvara sin cross nere i källaren. Han skulle sedan återkomma till mig och ville titta på lägenheten.

 

Men han har inte ringt till mig än, hyresvärden har han pratat med iallafall. Det har jag kollat upp :) Är lite orolig att dom som var och tittade igår vill ha lägenheten men dom kan inte flytta förrän 1 november.

Vill inte att dom ska vilja ha lägenheten!

 

Jag väntar och hoppas på att han ska ringa snart så vi kanske kan flytta till helgen med lite tur! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0