Glad att jag lever idag!

Vaknade inatt av att jag hörde någon som skrek!?

Fick ont i magen och undrade vad det var tills jag inser att Mats sitter och tittar på en film där mina underbara småsyskon sitter och sjunger.. Tack Emelie, du har räddat våra liv. Utan din "vackra" stämma hade jag inte vaknat!

 

Gick på toaletten och sedan gick jag in till älsklingen som satt vid datorn och var lite "full", gick ut i vardagsrummet och tyckte jag kände en konstig lukt.

Precis då kommer Mats på att han har stoppat in vetekudden i ugnen för uppvärmning (mikron funkar inte så bra), han hade så ont i ryggen och kunde inte sova. När han ska ta ut den så ryker det som fan och tyget var alldeles svart!

Kunde ha börjat brinna när som helst.. :(

 

Tror han har lärt sig nu att han ska stanna kvar i sängen när han är drogad även om han inte somnar direkt!

 

Och ett tips till er andra, värm inte vetekudden i ugnen på högsta värmen längre än 10 minuter ;)



Kommentarer
Zoofie

USCHH! Fan vad hemskt om det hade börjat brinna! :o var ju nyligen med om oljeincidenten så jag riktigt ryser i hela kroppen när jag läser..

2010-12-10 @ 18:48:46
URL: http://zoofie.devote.se
Malin

Hahaha!! Emelie<3 du skulle hört filmen vi spelade in häromdagen när vi badade föttera och hon sjung when a man loves a women! haha, vad va de för film?

2010-12-10 @ 19:29:14
URL: http://lundbergm.blogg.se/
Mats

Vill tillföra att jag inte knarkar på riktigt!!

2010-12-11 @ 01:41:33
Mammom

Jaha, så då har jag ingen vetevärmare längre då.....

2010-12-11 @ 08:58:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0