2/1-2010

Hej och god fortsättning..

Har fått mitt internet nu men har knappt suttit vid datorn alls, känner inte samma beroende längre vilket är jätteskönt! =)
Har helt plötsligt så mycket tid till allt annat, speciellt mina barn.

Har bott i lägenheten i nästan 3 veckor och jag trivdes från första sekund. Känner mig riktigt hemma och det är jättefint även om allt inte är klart än!
Barnen är jätteglada att dom har fått egna rum och dom verkar trivas bra dom med =)

Bilder kommer kanske nån annan gång, dom är kvar i kameran än så länge!

Börjar jobba på måndag igen efter all ledighet, det har varit så skönt att vara ledig 1½ vecka.
Jag har verkligen njutit och inte stressat det minsta!

Julafton firade vi hemma hos mamma med henne, Kjell, mormor och Emelie och på nyår var vi bara hemma och tog det lugnt. Mats mamma kom hit och åt middag med oss och skålade på 12 slaget =)

Tänk att det redan är nytt år igen, vart tar all tid vägen?
Andra halvan av 2009 har inte varit något vidare, hoppas på att 2010 ska bli bättre!
Jag har inget nyårslöfte men detta året ska jag försöka ta hand om mig själv, försöka att inte stressa så mycket och vara positiv.. Annars kommer jag nog inte orka med mig själv så länge till!
Hoppas på att kunna spara lite pengar också så jag kan åka nånstans med syster som vi bestämde i höstas.

Barnen är nu hemma hos Mats och det är jättetomt här hemma. Saknar mina gotroll redan och jag får inte hem dom förrän på fredag =/

Ska slå på en film nu och lägga mig i soffan.. har tänt lite ljus för att få lite mysigt!



Du finns alltid i mina tankar, jag älskar dig och kommer alltid att göra det
Tiden med dig har varit underbar och jag önskar att allt vore som förut
Det skulle vara vi för alltid, inget skulle kunna skilja oss åt
Nu är vi här och inget är sig likt, vad var det som hände egentligen?
Du är den mest underbara människa i hela universum och du kommer alltid
att ha en plats i mitt hjärta vad som än händer
Jag kan inte göra annat än att hoppas på en bättre framtid
Du är mitt allt





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0