Bakis?

Känner mig bakis idag, inte alls kul eftersom jag inte ens var ut igår.
Är trött och känner mig allmänt eländig.

Har filat naglarna och målat dom så jag ska känna mig lite fräschare iallafall, skulle behöva ett fotbad också.
Får se om jag orkar med det ikväll.

Hade tänkt att mysa ner mig i soffan och kika på nån film och hoppas på att jag får sova en hel natt inatt.
Känns som att det var längesen jag gjorde det.

Imorrn är det dags för jobb igen, önskar ibland att jag fick jobba övertid eller ha ett extrajobb.
Skulle behöva en del pengar med tanke på att bilen ska lagas, skatten ska betalas och mest av allt skulle jag behöva köpa en ny bil!
Blir galen på allt som har med pengar att göra just nu!

Varför föddes inte jag till en miljonär??



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0