Hemma från syster!

For till Malin igår efter jag hade skjutsat hem mina kollegor efter jobbet.
Hon gjorde biffar till middag som var supergoda, åt dom även idag innan jag for hem =)
Vi hade jättemysigt.. tittade på film, surrade, killade varandra på benen och masserade varandras fötter hela kvällen!
Hade lite svårt att somna inatt men jag fick några timmars sömn iallafall.

Vi har legat i sängen och i soffan mest hela dagen idag och surrat, skönt att inte behöva göra så mycket. Men jag masade mig in i duschen innan jag skulle åka hem iallafall och Malin fixade håret på mig.
Tur att man har en lillasyster som tar hand om en när man börjar bli gammal ;)

Efter många om och men fick jag igång bilen så jag kunde rulla hem, tog det väldigt lugnt så bilarna bakom blev väl less på mig!

Har skickat efter Amandas dagiskort nu så jag hoppas dom kommer hem snart, blev en massa strul i samband med mina flyttar men igår kom äntligen talongen hem.

Ska krypa ner i sängen nu och försöka sova så jag orkar upp imorrn.
Gonatt!


<3love you<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0