Lördag 100116

Här blev det ingen sovmorron idag =/
Vaknade halv 7 och ser då att Amanda STÅR och sover mot min säng. Hon är utan pyamas och jag blir skitpaff. Går in på hennes rum och ser att hon har förstört sin dockvagn, pyamaströjan ligger på skrivbordet och byxorna på golvet.
Byxorna var genomblöta, likaså täcket och lakanet.
Hon hade alltså kissat på sig men inte väckt mig. Går och pratar med henne och frågar varför hon inte sa till mig men hon ville inte =(
Tog med henne på toaletten för att duscha av henne, då vaknade Nora också och frågar direkt efter frukost så där rök min sköna sovmorron.
Det komiska i det hela är att jag och Sara satt och pratade på jobbet igår om kisserier i sängen och hur duktiga våra barn är =)


Har plockat undan lite här på morron och kört igång en maskin med tvätt, ska snart ner igen och köra igång en till. Sen ska vi börja göra oss i ordning för att åka och gratta Ida.

Ikväll ska jag till Per och Marie på  fest, ser fram emot det för det var evigheter sen jag var ut sist känns det som!
Ida ska också har fest så jag önskar att jag kunde vara på 2 ställen samtidigt.


Nu ska jag springa ner i tvättis och sen väntar duschen!
Ha en bra dag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0