Jag är kär!

Vilken underbar dag det har varit, efter mycket om och men så vaknade Ida så vi kunde åka till stranden.

Var där nästan 5 timmar och jag har nog fått lite färg på mig, är röd än så länge men jag hoppas att det övergår till brunt så småningom.

Benny och Eva var också där så vi hade lite sällskap! =)

 

När vi kom hem så stressade vi litegrann.. duschade, åt middag, plockade undan, startade en tvättmaskin, dammsög och torkade vissa fläckar på golvet.

 

Sen fick vi efterlängtat besök av Zandra, Johan och lilla Liam. Och gud vilken söt unge, jag är kär! =)

Satt och höll i han ganska länge och han var så himla go!

Trodde mitt bäbissug skulle avta men jag måste säga att jag blev ännu mer sugen och barna vill ju jättegärna ha en lillebror så det är väl bara att sätta igång ;)

 

När dom for hem frågade jag Nora om hon tyckte att han var söt och hon sa att hon ville ha en exakt likadan bäbis med samma namn.

 

Nu ska vi mysa i soffan och kika på tv:n tills vi somnar.

 

Imorrn ska vi åka med Ida och storhandla! =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0