Nervös

Är hemma just nu och väntar på att jag ska till läkaren. Är lite nervös för jag ska tydligen till ett snusko!

Hoppas verkligen att jag får en ordentlig undersökning för jag är väldigt less på att vara så jävla trött hela tiden. Men det jobbigaste av allt är nog ändå mitt humör, har inget tålamod överhuvudtaget och jag har en VÄLDIGT kort stubin. Jag är ju inte så här egentligen och det är så frustrerande.. Fick iallafall en liten sovmorron men det spelar ju ingen roll för jag är lika trött för det =(

Ska nog ta tag i min mage också när jag ändå är hos läkaren och fråga vad det kan bero på att jag sväller upp som en ballong så fort jag äter.

 

Wish me luck!



Kommentarer
Alexandra

Berätta för mig vad doktorn säger angående magen om du frågar :)

2010-06-09 @ 09:06:12
URL: http://sveaalexandra.blogg.se/
Elin

Du kanske är allergisk mot något.

2010-06-09 @ 10:27:40
URL: http://elinenelin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0