En bra och dålig dag!

Jag har haft en jättebra dag jobbmässigt, blir så glad av att prata med alla glada och tacksamma människor! :)

Även fast jag inte kan allt än så känns det som att de allra flesta är glada ändå för den lilla hjälp dom får.

Lite tråkigt med alla raster och så bara, jag kan ju inte gå och fika när jag vill och med vem jag vill.

Idag på lunchen så fick jag sitta helt ensam en stund, kändes som att jag var en liten utmobbad tjej som ingen ville vara med ;) Men det är ju bara att gilla läget!

 

Har precis varit på föräldramöte och när jag kommer ut därifrån så ser jag att det snöar! Jättehärlig snö, blir jättesugen på att gå ut och åka pulka och fika varm choklad och limpmackor med ost :)

 

 

Fick veta en jättetråkig sak idag så en del tårar har rullat på min kind

Jag trodde aldrig att detta skulle hända men det sa jag förra sommaren också

Ta aldrig någonting för givet och var tacksam varje dag för det du har

Imorgon kan det vara borta, det som du trodde att du alltid skulle ha

Tänker på dig hela tiden och hoppas att du ska må bra snart igen

Älskar dig!



Kommentarer
Johanna

2010-11-17 @ 22:18:26
Johanna

Men vad har hänt? Jag hoppas det inte är nåt allvarligt! Ta hand om er! Fin bild på tjejerna..jag älskar syskonkärleken! ;)

2010-11-17 @ 22:21:23
URL: http://Mamabloggen.net
Marie

Men gumman, det låter inget vidare :(

Hoppas det blir bra <3

2010-11-18 @ 19:29:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0