Fredagsmys!

Idag har jag varit hemma med 2 hostiga och snoriga barn.

Jag låg mest och vilade hela förmiddagen medans barna tittade på film.

Sen for vi hem till Marie, tanken var att vi skulle hjälpa henne med lite städning och julstök men vi pratade bara en massa och blev bjudna på middag :)

Jag plockade iallafall undan lite disk!

 

Nu har Nyppa kommit och vi ska titta på Idol ikväll, hoppas på att Linnea får åka hem nu!

 

Imorrn väntas det jobb mellan 8-15.15 så gör mig en tjänst och ring inte så mycket ;)

 

 

Glöm inte att köpa barnvagnen som jag skrev om i ett tidigare inlägg..!

 

Vi kör en budgivning där också, börjar på 300 kronor! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0