Härnösandsbor, kika hit!

Ojojoj, vilka underbara minnen jag får från "förr" i tiden. Ni vet den tiden innan man fick barn och var ute varje helg och åkte runt i en bil på stan hela nätterna?

Så mycket roligt jag har fått vara med om, sjuka grejer, sköna grejer, galna grejer och allt annat :)

 

Skulle vara kul att samla ihop samma gamla gäng och ha en fet fest och ha det precis som förr för en kväll..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vilken låt minns du bäst och vilket är ditt starkaste minne från åren 2001-2002?? :)



Kommentarer
F

Hahahahha jag dööööör, vad roligt! Those were the days...

2010-11-12 @ 20:31:16
Zandra

Haha! Så skön tid alltså. Glömmer aldrig crusingen o gula bilen. Heller inte moppeturerna, pantburkarna o donken... eller nattbdadet i stallarna... o granadan... ja fan allt. shit vilka tider. En fest med alla gamla polare vore fint.. kan inte du o jag ordna en? Gud va kul de skulle va!

2010-11-12 @ 22:13:16
URL: http://www.minbebis.com/blogg/zandras


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0