Jag har fått en Blog Award! :)

Jag fick en Blog Award av Anne-Li!
Tack! :)



Regler:

Kopiera in bilden och länka till den du fått den av.

Skriv 7 intressanta saker om dig själv

Ge Awarden till 7 andra bloggare.





Hmmm.. det är inte lätt att komma på intressanta saker om sig själv men jag ska försöka :)

1. Är ständigt trött
2. Jobbar tillsammans med min mamma och har gjort det sedan 2003
3. Älskar att få bekräftelse
4. Blir sjukligt nervös inför nya saker
5. Är värdelös på att laga mat och hatar att göra det
6. Har varit en riktigt bra fotbollsspelare
7. Tycker inte om så mycket förändringar utan vill gärna att allt ska vara som det alltid har varit
Här är några av alla de bloggar som jag läser, kika in du också!

Malin
Emelie
Caroline
Zoofie
Veralena
Zandra
MansonDust




Enjoy!!!!


Kommentarer
Zoofie

Tack, Jannice. Det värmer verkligen det du säger :) Kram

2010-11-15 @ 15:58:37
URL: http://zoofie.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0