Det är inte bara jag som reagerar!

TACKY says:
2010-10-26 at 15:02

DU KOMMER ALDRIG KOMMA TILL HIMLEN..Det finns gränser..man skrattar inte åt andra folks lidande..Var tacksam över att du är frisk(elr ja, det tåls ju att diskutera)..Ditt liv kan vända på en sekund…Du kanske råkar ut för en olycka och får en cp skada…

Och med ditt beteende så skulle jag allt passa mig…finns många som inte tål dig och vill slå skiten ur dig…

Jag bryr mig inte om vad du skriver annars men det här gick över gränsen..skiter i om du vill provocera elr inte…en människa med hjärta skrattar inte åt folk som lider…

Btw det stavas MÄNNISKA INTE MÄNNSIKA..DU KANSKE BORDE SPRUTA IN LITE HJÄRNCELLER ISTÄLLET FÖR LÅREN..LÄGG PENGARNA PÅ NÅT VETTIGT


tourette's says:
2010-10-26 at 16:22

jag har tourette’s. det är inte en “sjukdom” utan klassas som funktionshinder. mozart hade tourette’s syndrom, och även många andra intelligenta och begåvade människor lider av/lever med detta. hjärnans signalsystem fungerar anorlunda motför en “vanlig” människas. vad kissie har för diagnos, det är ännu okänt..


Jonas says:
2010-10-26 at 16:39

fan du är vidrig, du tror dej vara perfekt medan du t.ex skrattar åt folk med syndrom de alldrig kommer ifrån int ens med sin pappas pengar för plastikoperation.. skäms


Jannice says:
2010-10-26 at 19:47

DET ÄR BEDRÖVLIGT att du kan sitta och skratta åt folk som är SJUKA! Tourettes är en fruktansvärd sjukdom och det är så mycket mer än bara några tics.. Du har ingen aning om vad dessa människor går igenom och hur mycket dom kämpar med sig själva för att funka någorlunda normalt som andra människor. Jag ser detta varje dag och det är fan inte kul att behöva se en människa som man älskar så mycket, må så fruktansvärt dåligt och som inte orkar vara bland folk pga att ticsen blir värre och folk kanske stirrar! Och för att inte tala om allt annat.. Depressioner, ångest, tvångstankar, koncentrationssvårigheter mm.. Det här än nog första gången jag blir riktigt upprörd över det du skriver! Du kanske borde tänka efter någon gång du med jävla idiot!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0