En dag i Gävle!

For hemifrån strax före 6 imorse, var jättetrött så det var tur att jag kunde sova i bussen på vägen ner till Gävle.

Höll på att frysa ihjäl på bussen, satt med jackan och vantarna på. Det blåste kallt om benen och stolarna var jättehårda :/ Har jätteont i ryggen nu och jag måste snart lägga mig ner! Men jag kunde iallafall sova små stunder innan jag vaknade till och var tvungen att byta ställning.

 

Men det var en bra dag i Gävle, vi fick sitta och lyssna på inkommande samtal och jag lärde mig iallafall nånting. Men långt ifrån så mycket som jag hade velat. Skulle behöva några timmar till för medlyssning.

 

Har fått i mig några mackor nu som blev min middag och jag ska kika lite på tv:n nu innan det är dags att sova!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0