Hallå Sverige!

Hoppas allt är bra med er.. det är det med mig iallafall :)

Har haft en bra dag på jobbet, den gick lagom fort och jag tror att jag har lärt mig nånting.

 

Hämtade ut ett paket efter att jag hade hämtat barna, vad det var ska jag visa er imorrn! :D

 

Lagade en grym middag, fick jättemycket beröm av älsk och han satt och mmmm:ade efter nästan varje tugga!

Att makaroner och köttfärssås kan vara så gott..

 

Amanda sover i sin säng för en gångs skull, annars somnar hon ju alltid på soffan.
Nora håller på att göra sig klar för sängen hon med, hon har suttit och skrivit i sin dagbok om en kille hon är kär i ;)

 

Ska softa i sängen ikväll, tv:n är uppbokad så jag får flytta på mig!

 

Vad ska ni göra ikväll??



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0