Hatar min mus!

Hade precis fått en kommentar och som vanligt när jag ska godkänna så hoppar den till ta bort och kommentaren försvinner :(

 

Har precis kommit ut ur duschen, jätteskönt!

Har haft klåda under armarna den senaste tiden och idag kollade jag mig i spegeln och jag är jätteröd, ser nästan ut som nåt eksemaktigt :/

Nån som har nåt tips på vad det är för fel eller vad jag kan göra åt saken??


Ungarna sitter i köket och målar så nu är det frid och fröjd. Morgonen har inte alls varit rolig.

Ska kika lite på tv:n nu och ta det lugnt, kanske försöka vila lite så jag inte somnar kl 19 ikväll..

 

Vad gör ni idag?

 

 



Kommentarer
ms

Jag gillar din mus:P

2010-10-10 @ 01:20:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0