Jag vill ha en egen bäbis!

Har ganska precis kommit hem från Zandra och Johan.

Har suttit och myst med Liam i nästan 3 timmar medans dom höll på inne i sovrummet.

Behöver jag säga att det var helt underbart?! Han är så fruktansvärt söt så jag skulle kunna äta upp han!

Längtar tills nästa gång när jag får mysa igen.

 

Och det är så kul att träffa Zandra också, skönt att hon har flyttat hem till stan så vi kan träffas. Men det måste bli lite oftare. Blir på så bra humör när vi sitter och pratar. Min "gamla" Zandra som jag lärde känna för 9 år sedan!

Är så glad att du är min vän gumman! <3

 

Tyvärr har jag ingen bild på datorn på oss men jag antar att Zandra har en hel del roliga bilder på sin dator sedan vår "galna" tid :)

 

Börjar nästan garva för mig själv när jag tänker tillbaka på allt roligt vi har varit med om.. Moppeturer, McDonald´s, burkletande och allt dansande :D



Kommentarer
Zandra

:) Gullig du är. Tänk att det är 9 år sedan ändå.. helt sjukt. Jag har en hel del bilder på min gamla dator. Ska försöka få fram dom nån dag här :) KRAM!

2010-10-26 @ 11:47:05
Sofia

Haha, "medan de höll på i sovrummet".. Fler bebisar på G? ;)

2010-10-26 @ 19:38:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0