Lilla Liam!

Ungarna har åkt till farmor och Zandra, Johan och Liam har precis åkt hem.

Mats är hemma hos Nyppa så jag är alldeles ensam hemma.. Lite tråkigt :/

 

Har suttit och myst en massa med Liam och han är så fruktansvärt söt och mysig. Luktar bäbis och är helt underbar!

Hade gärna behållt han här hemma hos mig ikväll men det får väl bli en annan gång :)

Jag vill också ha en liten bäbis att gosa med!

Var lika trevligt som vanligt att träffa Zandra och Johan, hoppas på att det blir något av att åka till Boda Borg som vi pratade lite om :D

Synd att vi träffas alldeles för sällan, trivs bra med er!

 

Ska stoppa nånting i magen nu, börjar bli lite hungrig och sen ska jag lägga mig på soffan och kika på tv:n.



Kommentarer
Zandra

Så klart vi måste till borgen :) Bara att planera in en helg de, så löser ju det sig :) Och vi måste absolut ses mer än vad vi gör. Trivs med dig oxå!

2010-10-10 @ 16:40:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0