Mitt jobb suger just nu..

Sitter hela dagarna och är skittrött, vet inte riktigt vad jag ska göra samtidigt som jag vet att vi har hur mycket som helst att lära oss. Men jag vet inte i vilken ände jag ska börja och hur mycket jag egentligen behöver veta om alla ärendeslag.

 

Inte förrän nästa vecka ska vi ha lärarledda utbildningar och då blir det fullproppat schema varje dag så då kommer väl hjärnan att balla ur helt!

 

Men jag kan ju vara glad över att jag har ett jobb iallafall men en jävla skitlön (iallafall denna månaden)!!!

 

 

Har varit på föräldramöte ikväll på dagis och det var trevligt som vanligt, kul att träffa lite andra människor som jag inte träffar annars eftersom jag lämnar först av alla och hämtar typ sist av alla så jag jag ingen koll på vilka barn som går på dagis längre eller vilka föräldrarna är!

Fick se lite kort och filmer när barnen spelar teater samt den allmänna informationen om förskoleverksamheten.

 

Bara 1 månad kvar nu till jag får en vettig lön igen så vi kan handla lite julklappar och allt annat som behövs! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0