Nu är jag riktigt upprörd!

Det brinner i mitt huvud just nu, vet inte vad jag ska säga men det Kissie skrev i ett inlägg gör mig så himla ledsen.

Hur fan kan man sitta och skratta åt någon som har Tourettes syndrom?

 

Det är nog första gången som jag blir riktigt förbannad över något hon skriver!

Visst hon tycker att det är lite kul med tics, men hon har ingen aning om vad denna "sjukdom" innebär för den drabbade eller i deras närhet.

 

Skulle vara kul och veta vad ni har för åsikter!



Kommentarer
Emma

håller med dej ja jannice! finns inget roligt i att en människa har en sjudom eller ett syndrom. hon är bara för omogen för att förstå de! Tråkigt att människan inte utvecklats tillräckligt för att man ska kunna acceptera alla människor!

2010-10-26 @ 20:31:01
Amanda - MANDOSA

sv: åh tack ! :)

2010-10-26 @ 20:40:58
URL: http://mandosa.blogg.se/
Anette

Håller med dig jag också Jannice! Håller med Emmas inlägg också! Tänk att drabbas av tics som man inte kan styra över, som ibland gör att man inte kan göra vissa saker som vi andra tar för självklart! Som kanske gör personen som är drabbad deprimerad och ledsen..

2010-10-26 @ 20:51:16
Kicki

Instämmer helt med Emma, mycket omogen!!

2010-10-26 @ 20:56:26
Zoofie

Håller med helt. Jag tänker inte läsa hennes inlägg för jag vill inte bidra med en till läsare, men om du är upprörd och när du berättar vad hon gjort blir jag förbannad!

2010-10-26 @ 22:16:20
URL: http://zoofie.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0