Saker som händer när man sover!

Var nyss med Amanda inne på toaletten för att få henne att kissa.

Hon somnar alltid på soffan och det är samma procedur varje kväll.. jag bär henne in till toaletten och efter en liten stund så kissar hon. Men hon sover alltid, fattar inte att hon inte vaknar.

 

Men idag fick jag se något jag inte sett förut, hon petade sig i näsan och innan jag hann ta bort snorkusen från hennes finger så var den inne i hennes mun!

 

Söt-äckel ungen! :)

Det kom inget kiss nu så vi får prova lite senare ikväll..

 

 

 

Vad brukar ni göra när ni sover??


Mats och Nora pratar och gnisslar tänder, Amanda pratar och skrattar ganska mycket när hon sover..

Jag har fått höra att jag fiser jättemycket, konstigt vad mycket skumt man gör egentligen! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0